Σούπερ σοκολατένιο γλυκό!





Το ξέρω...σας κόλασα...!Μα κι εγώ μη νομίζετε ότι πάω πίσω.Όταν βλέπω την σοκολάτα,τρελαίνομαι!
Έχω δοκιμάσει πολλές συνταγές για κέικ με σοκολάτα.Άλλες πετυχημένες και άλλες σκέτη αποτυχία.Αυτή είναι μια συνταγή κέικ που συνήθως χρησιμοποιώ και για παντεσπάνι στις τούρτες.Είναι πολύ αφράτο,ζουμερό θα έλεγα και κατά την γνώμη μου,όταν πρόκειται για τούρτες ,δεν χρειάζεται καθόλου σιρόπιασμα.Επίσης να σας πω ότι το ταψί μου είναι 25x34 και όταν το κάνω απλό κέικ,βγαίνουν τα κομμάτια όπως στην φωτογραφία,στο πάχος και το ύψος τους.Αν γίνει για τούρτα, τότε πολύ άνετα βγάζει δύο πολύ ικανοποιητικά παντεσπάνια.
Λοιπόν,έχουμε και λέμε...

Υλικά:
1 και 1/4 του φλιτζανιού κακάο
2 και 1/2 φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 και 1/2 φλυτζάνια ζάχαρη
2 κουταλάκια του γλυκού σόδα
1 και 1/2 κουταλάκια του γλυκού μπέικιν πάουντερ
1 και 1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1 και 1/4 φλυτζάνια ζεστό νερό
1 και 1/4 φλυτζάνια γάλα
2 αυγά και 1 κρόκο
2 βανίλιες
1/2 φλιτζάνι λιωμένη φυτίνη


Κοσκινίζουμε όλα τα στέρεα υλικά σε μια λεκάνη και τα ανακατεύουμε καλά.
Ρίχνουμε και όλα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε με το μίξερ για περίπου 5 λεπτά.
Βουτυρώνουμε το ταψί και πασπαλίζουμε με κακάο(αντί για αλεύρι)ώστε να καλύψουμε όλη την επιφάνεια του ταψιού.Ψήνουμε περίπου 30 με 35 λεπτά σε προθερμασμένο (πάντα) φούρνο στους 250 βαθμούς.
Μπορείτε να φτιάξετε ένα γλάσο σοκολάτας και να το περιχύσετε αλλά προσωπικά εγώ, το βρίσκω υπερβολικό γιατί είναι είδη πολύ σοκολατένιο.Αυτό που έκανα την τελευταία φορά και ήταν πολύ καλό,ήταν που το έβρεξα λίγο με το σιρόπι της Λίλας.Με το ίδιο σιρόπι,μπορούμε αν το κάνουμε για τούρτα,να ρίξουμε πάνω από κάθε παντεσπάνι.
Την Παρασκευή θα φτιάξω μια τούρτα για ένα κοριτσάκι που έχει γενέθλια και θα την κάνω ακριβώς όπως σας περιέγραψα.Θα σας δείξω φωτογραφίες εννοείτε!!
Ελπίζω να είμαι κατανοητή στις οδηγίες μου και αν το φτιάξετε θα χαρώ πολύ να μάθω αν σας άρεσε!
Δεν έχω συνηθίσει να δίνω συνταγές αλλά αν κάτι είναι δοκιμασμένο και πετυχημένο,θα χαίρομαι πολύ να το μοιράζομαι μαζί σας!!


Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία!!


http://lamproukam.blogspot.gr/2012/02/blog-post_07.html
Νεότερη Παλαιότερη